del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

ممنونم عشقم...

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

ممنونم عشقم...

شاید برای گفتن این حرفام کمی دیر شده و شاید نگفتن حرفام بعد یه اتفاق خوشایند واست غیر منتظره بوده اما این بارم مثل هر دفعه غرق مهربونیات بودم و داشتم با شبهای نبودنت میجنگیدم و بازم تو افکارم غرق میشدم و به پایان خوشایندی می رسیدم و با لبخند می خوابیدمیک هفته کنارت آروم زندگی کردن واسم مثل رویایی بود که آرزوش میکردم سرگذاشتن روی بازوان قدرتمندت و آروم و بی دغدغه خوابیدن و شبها بیدار شدن و دیدنت کنارم واسم نهایت بود کلمات از گفتن حسهای قشنگ و بی نظیر من عاجزند میخوام از اولش بگم از حس شوق اول سفر که وجودم پر از شادی و هیجان بود از مسیر که همیشه باهم درد و دل میکردیم و با جون و دل منتظر شنیدن حرفات بودم از وجودت تو این سفر گذاشتی سخاوتمندیت قابل ستایشه تنها همدم من تو همچنان در افکارم بست نشسته ای افکاری که مدام در حوالی تو پرسه میزنند لحظه لحظه های کنارت بودنت را جلوی چشمانم میبینم هرگز از خیالم نمیرود شب آخر که با حرفهای دلنشین و شیرینت خواب آروم و بی دغدغه و بهم هدیه دادی از نگرانی هایت برای من از اشتباهات من که هربار با صبوری از آن گذشتی و من و شرمنده کردی از خنده هات که با دیدنتشون انرژی میگرفتم از حس زیبایی که در وجودم ایجاد کردی color: ای هدیه خداوند... ای تجلی زندگی من... به حق این شبهای عزیز از خدایی که همیشه هوامونو داشته می خوام از خدایی که عاشقونه دوسمون داره میخوام تورو واسم حفظ کنه و سایت همیشه بالای سرم پایدار باشه... امیر قلبم ازت بی نهایت ممنونم و میدونم  که نمیتونم محبتاتو جبران کنم به امید همه ی شبهای پر از نوازش کنارت بودن ...میبوسمت کسی که عاشقونه دوست داره همسرت حمیده



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت23:12---7 مرداد 1392
دیگه وقتی که به تو فکر میکنم از خودم خجالت میکشم!برای اینکه تموم مدت فقط و فقط به تو فکر میکنم

و احساس میکنم هیچ خانومی برای همسرش اینجوری نبوده که تو هستی. از این احساس های قشنگت که هربار بیشتر از قبله باید از تو تشکر کنم یا از خدا؟که با هربار خوندنش سینه ام پراز عشق میشه.

شان و منزلتی که تواین نوشته ها به من دادی همین هایی که در قلبم نفوذ کرد و در برابرش سر تعظیم پایین میارم همه چیز من رو دگرگون کرد .با تموم وجودم دوست دارم حمیده ی من
پاسخ:salam fereshteye man..mer30 eshghaam harchi ehsase khobo ghashange az vojode nazanine to daram b khatere dashtanet har lahze b khodam mibalam mehraboontarin hamsare donya


حامد
ساعت22:35---7 مرداد 1392
سلام حمیده جان
واقعا برای آقا امیر خوشحالم که همچین کسی رو داره . شما لایق هرکاری هستین که براتون انجام بشه کاش دخترهای دیگه ام مثل شما بودن. انشاا.. تا پایان همینطور پایدار بمونید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,;ساعت20:47;توسط hamide; | |